Jak se připravit na tvorbu úspěšného e-shopu na míru?

Nakupování prostřednictvím e-shopů se již stalo standardem a obrat, který české e-shopy vykazují, každoročně roste. Hodnoty přesahující 100 miliard korun ročně jsou ale pouhým začátkem, neboť prostor pro další růst je v segmentu e-commerce značný. Co ale taková tvorba e-shopu obnáší? Na co si dát pozor a jak k ní přistoupit?

 

Poctivá příprava, základ úspěchu

Žádnou bitvu ani sportovní klání nelze vybojovat bez správné strategie a detailní znalosti protivníka. Stejný předpoklad platí i při tvorbě e-shopu. Má-li být úspěšný, je třeba podrobné analýzy situace. Tvorba každého kvalitního e-shopu musí začít u definice cílů, průzkumu trhu, zhodnocení konkurence a samozřejmě u co nejpodrobnějšího poznání potenciálních zákazníků. Pokud je vytvářený e-shop novou verzí některého staršího obchodu, je nezbytná i jeho analytika z hlediska struktury, ovládání a chování jeho návštěvníků.

 

Návrh nejen grafický

Po poctivé a pečlivé analýze je čas přistoupit k vytvoření návrhu e-shopu. Zdaleka se nejedná jen o volbu grafického designu. Co vše bude e-shop svým návštěvníkům umožňovat? Jakou bude mít strukturu, do jakých kategorií se bude dělit? Po zodpovězení těchto otázek a získání představy o podobě e-shopu přijde samozřejmě na řadu i volba grafického designu, který bude nejlépe odpovídat té cílové skupině, na kterou e-shop míří.

 

Na základě připraveného plánu lze konečně přistoupit k realizaci a vlastní tvorbě e-shopu, která zahrnuje vytváření rámcových prvků i obsahu, kódování a následnou optimalizaci celého e-shopu. Vznikající e-shop se samozřejmě průběžně testuje a teprve po pečlivé kontrole všech jeho částí je spuštěn pro ostrý provoz.

Ani v tuto chvíli ale práce nekončí, a kromě průběžného přidávání nových položek je třeba kontinuálně analyzovat zpětnou vazbu, obchod dále rozvíjet a samozřejmě provádět i jeho běžný servis. A přesně to dokáží zajistit profesionálové z MEDIAUNIT.cz

Tvorba a ostrý start
 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení