Váš web musí být vidět, jinak jej máte zbytečně. Jak se naučit zvládat SEO?

Jste majiteli e-shopu, blogu, či jiného webového portálu? Zároveň platíte za inzerci, platíte reklamu na sociálních sítích, využíváte PR články, remarketing a celou řadu dalších nástrojů online propagace, přesto vám to nepřináší ekonomické výsledky? Možná je načase se zamyslet nad tím proč. Důležité je, abyste si udělali analýzu konkurence, analýzu klíčových slov a zjistili, zda má váš web odpovídající strukturu. Jedině komplexní přístup k celé věci zjistí případný kámen úrazu. Zjednodušeně můžeme takový postup označit jako webový audit.

seo-3

S růstem vašeho podnikání vám může pomoci kvalitní SEO

Abychom ještě trochu poodkryli, co vás může brzdit, tak často je to také snaha dělat si všechno svépomocí. Na svém webu byste se měli věnovat především jeho náplni, ale k tomu nemůžete zvládat ještě všechno ostatní včetně propagace. Pokud nicméně máte nějakého SEO specialistu a nemáte výsledky, měli byste se jej ptát proč. Možná stojí za to se obrátit na dlouholeté profesionály v oboru, mezi které patří třeba známá největší SEO agentura. Právě zástup profesionálů, který nestojí na jednom člověku, může být velkým přínosem ke zlepšení vaší online propagace. Jak se říká hezky česky, ono totiž víc hlav, víc ví. Jak jsme již zmínili v úvodu, velmi důležité je začít hledat příčiny od podlahy a v rámci auditu:

  • Analyzovat současnou situaci
  • Definovat co je třeba zlepšit či změnit
  • Navrhnout řešení

Co je základem efektivní propagace?

Pojďme se třeba podívat na jeden někdy opomíjený ale důležitý bod. S vaší webovou prezentací souvisí také linkbuilding. Je to osvědčená metoda, která vám pomůže přinést na váš web zákazníky a mimo jiné i pomocí zpětných odkazů dostat váš web na viditelnější místo v rámci vyhledávačů. Nejeden specialista na online marketing vám řekne, že nejdůležitější je linkbuilding zejména pro budování povědomí o vaší značce. Pokud chcete být na internetu vidět, musíte se zkrátka prosadit. A právě linkbuilding je jednou z možností, která vám to efektivně zajistí. Také tuto činnost můžete nechat na marketingové agentuře.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení