Netradiční reklamní předměty: nápady, které zaujmou

Reklamní předměty

Reklamní předměty jsou často využívaným propagačním nástrojem, ale s nástupem digitálních technologií už jim firmy nevěnují tolik pozornosti. To je ale škoda – průzkumy jasně dokazují, že i v dnešní době představují mocný marketingový nástroj. Aby však fungoval tak, jak má, je důležitá originalita. Netradiční reklamní předměty budou pro zákazníka vždy o poznání zajímavější než třeba propiska. Co všechno tedy lze jako reklamní předmět využít? Načerpejte inspiraci v našem článku.

Netradiční reklamní předměty zvýší povědomí o vaší firmě

Říkáte si, že reklamním předmětům už dávno odzvonilo? Nenechte se mýlit. I v dnešní době hrají důležitou roli při propagaci značky. Průzkumy mluví jasně – reklamní předmět vyhodí pouze 1 z 5 lidí, což znamená, že 80 % lidí si jej ponechá. Přitom reklamu na internetu přeskakuje asi 68 % uživatelů, reklamu v TV přepíná 66 % diváků a bannery na webových stránkách zavírá přibližně 57 % uživatelů. A vězte, že čím originálnější reklamní předmět je, tím více pozornosti přitáhne.

Reklamní předměty, které jdou s dobou

Bloky, propisky a kalendáře jsou klasickou volbou při výběru reklamních předmětů. Může se ale stát, že se jich vašemu zákazníkovi sejde více, než je vůbec schopen upotřebit. Zkuste reklamní předměty tentokrát pojmout trochu jinak a zkombinujte praktičnost s originalitou. V dnešní době se přímo nabízí využít jako reklamní předmět technické vymoženosti:

  • Flashdisk opatřený logem vaší firmy je přímo ideální volbou. Naprostá většina lidí si čas od času potřebuje data ukládat a přenášet, a asi všichni se shodneme, že flashek není nikdy dost.
  • Kapesní powerbanku zákazník také určitě využije. Pořizovací cena malých powerbank je příjemná a jejich opatření logem společnosti je snadné.
  • Bezdrátová nabíječka je dalším praktických, a zároveň moderním tipem. Jelikož bezdrátovou nabíječku stačí připojit k PC či notebooku, zákazník ji bude mít stále na očích.

Věci denní potřeby stále hrají prim

Při výběru reklamních předmětů nezatracujete ani praktické věci, které zákazník bude moci využívat každý den. Jen je zabalte do originálnějšího hávu, nešetřete na kvalitě a úspěch je zaručen. A jaké předměty se nabízí jako ideální pro vaši reklamu?

  • Tričko s potiskem je stálicí reklamních předmětů, a pokud se vám povede navrhnout jeho design vkusně, rozhodně jej zákazník nevyhodí. Průkopníkem na poli potisk reklamních triček byla dokonce samotná Coca Cola. Potisk triček určených pro reklamu by měl být originální, ale zároveň střídmý – prostě takový, aby triko zákazník nosil rád i mimo domov. A rozhodně se nemusíte držet pouze loga nebo názvu společnosti. Zkuste do vzhledu trička promítnou svůj obor tak, aby bylo skutečně originální.
  • Deštník je další z věcí, bez níž se neobejdeme, tak proč jej nevyužít pro reklamu? Fantazii se v tomto případě meze nekladou – můžete ho opatřit malým logem na boční části, nebo jej rovnou celý navrhnout v barvách vaší firmy.
  • Cestovní kelímek na kávu a další nápoje se v žádné domácnosti rozhodně neztratí. Aby zákazník po vašem kelímku sahal často a rád, je důležité nepodcenit jeho kvalitu. Materiál by měl být odolný vůči ulpívání chuti a zápachu, víčko ideálně netekoucí.
  • Reklamní taška je sázkou na jistotu. Věděli jste, že v roce 2017 byly tašky dokonce vyhodnoceny jako reklamní jako předmět, který přitahuje nejvíce pozornosti? Zapomeňte ale na igelitky a raději si pro zákazníky připravte tašky látkové, které vám tiskárna na textil opatří potiskem podle vašeho přání.
reklamní předměty

Reklamní předměty, které pobaví i zabaví

Další možností je pořízení reklamních předmětů, které spojí příjemné s užitečným. Relaxaci a zábavu potřebuje každý, tak proč zákazníka neobdarovat něčím, co ho skutečně potěší?

  • Hlavolamy uložené v krabičce s vaším logem jsou skutečně originálním dárkem, který zákazníkovi udělá radost a ulpí mu v paměti.
  • Antistresové omalovánky potěší spíše něžné pohlaví. Nechte si navrhnout omalovánky na míru, případně pořiďte už hotové, připojte k nim sadu pastelek s logem firmy a netradiční reklamní předmět je na světě.
  • Sada her v dřevěné krabičce vyvedené ve vašem designu je rovněž netradičním reklamním předmětem, který u zákazníka najde využití. Do krabičky můžete schovat karty, kostky i hrací desky, a to nejlépe v miniaturní cestovní verzi.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *